ღ☃ღŦД Ќ ֆ є ŧ a я є ђ ֆђДβ ღ☃ღ

☺☻☺☻☺☻ӍѺĦДӍДÐ☺☻☺☻☺☻

ღ☃ღŦД Ќ ֆ є ŧ a я є ђ ֆђДβ ღ☃ღ

☺☻☺☻☺☻ӍѺĦДӍДÐ☺☻☺☻☺☻

خداحافظ



دختر: دوست دختر جدیدت خوشگله (در ذهنش می گوید: آیا واقعا از من خوشگلتره؟؟؟) پسر: آره خوشگله ...!! (در ذهنش: اما تو هنوز زیباترین دختری هستی که میشناسم) دختر: شنیدم......

دختر: شنیدم دختر شوخ طبع و جالبیه (درست اون چیزی که من نبودم) پسر: آره همینطوره (اما در مقایسه با تو، اون دختر هیچی نیست) دختر: خب پس امیدوارم ... شما د...و تا با هم بمونید (اتفاقی که برای ما رخ نداد) پسر: منم برات آرزوی خوشبختی دارم (چرا این پایان رابطه ما شد ...؟؟؟) دختر: خب ... من دیگه باید برم ... (قبل از اینکه گریه م بگیره) پسر: آره منم همینطور ... (امیدوارم گریه نکنی) دختر: خدافظ (هنوزم دوست دارم و دلم برات تنگ میشه) پسر: باشه خدافظ (هیچ وقت عشقت از قلبم بیرون نمیره ... هرگز...)

نظرات 4 + ارسال نظر
maryam 24 فروردین 1391 ساعت 13:00


kash zehnha hamechiz ra mesle aine neshan midad

آوا 15 خرداد 1391 ساعت 12:44

dadashe golam kheili ghashang bod matnet.omidvaram roz be roz matalebet ghavitar beshe

merc abji mamnon az lotfet

katayun 17 خرداد 1391 ساعت 19:09

پسر:چطوری خوشگله(در ذهنشمیگوید:ای خدا من اینو چطوری اوسگلش کنم عجب تیکه ایه گور بابای روشنک اون چی میفهعمه)
دختر: واقعا من خوشگلم با منی شما در ذهنش(وای خدا چه پسری من اینو چطوری تورش کنم
پسر:عزیزم از تو قشنگتر وجود نداره نمیدونم چرا اینقدر قیافت اشناست
دختر با تعجب(یعنی من در نظر شما زیبا هستمدر ذهنش(وای خدا شکرت)
پسر(به به خرمون از پل گذشتمخ اینم زدیم رفت حالا یه دو ماهی سرمون گرمه ) خوب عزیز دلم کجا قرار بزاریم
دختردر ذهنش(بگو جهنم با سر میام) بل لبخند هر جا تو بگی
...........................................دو ماه بعد
دختردر ذهنش (چرا گوشیتو جواب نمیدی بردار دیگه
پسر در ذهنش(اه بزم این اویزونه که دختره اسگل دست بردار نیست برو بابا و شماره حذف شد
حال دختر به افسردگی شدید مبتلا شده وپسر در پی شکاری دیگر............................

merc jaleb bod abji.mamnon az nazarae ghashangeton

MEHRSs@_71 18 خرداد 1391 ساعت 16:47

alan yani k khodafezi kon boro dge are heh kor khondi mamad man hija nemiram eee yani chi holam nadee lol ok baba raftam bye

man chera hol bedam e harf dar nayarid poshte javone mardom ashnaha fekre bad mikonan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد